Bij Evenementenhal Hardenberg bent u aan het juiste adres voor al uw bijeenkomsten. Van een kleine bestuursvergadering tot aan een groot seminar, alles is mogelijk! We beschikken over 8 zalen en 7 beurshallen die in alle mogelijke opstellingen voor u klaargezet kunnen worden.
Vlak voor een (vak)beurs uw Sales-team toespreken onder het genot van een lunch? Of al uw klanten en relaties uitnodigen voor een bedrijfspresentatie met afsluitend een informele borrel? Zomaar een greep uit de mogelijkheden. Onze collega’s denken graag met u mee en doen u een scherp aanbod.
- Keuze uit 8 verschillende volledig ingerichte zalen. Hierdoor kunnen wij bijeenkomsten regelen voor 4 tot 5.000 personen.
- Onbeperkte mogelijkheden qua catering. Onze eigen keuken kan u voorzien van een kleine borrelhap tot een uitgebreid buffet.
- Van het begin tot het eind één contactpersoon die alles voor u regelt.
- 5.000 gratis parkeerplaatsen.








Neem contact met ons op!
“Met persoonlijke aandacht en brede organisatiekennis zorgen wij dat uw event een groot succes wordt.”
Wij hebben inmiddels 3 edities van Crea Weekend Hardenberg mogen organiseren in de Evenementenhal Hardenberg. Ik sta iedere keer weer versteld van de servicegerichtheid van het hele team, geen vraag is teveel. We doen het samen, zo voelt het echt!
Het is een feestje om de beurs te houden. Gelukkig mogen we bijna weer want editie nummer 4 komt eraan.

Was super geregeld & de lunch was heerlijk! Dank voor de goede zorgen.

Het was fijn voor elkaar! Nogmaals dank voor jouw goede begeleiding en service tijdens de organisatie van deze bijeenkomst.

De dealerbijeenkomst was erg goed verlopen en verzorgd. Bedankt voor de goede zorgen!
Tobroco
Het was een knalfuif het 25 jarig jubileumfeest van de Baalderborg groep! Annelies Nijkamp heeft er geen minuut stress van gehad, want Linda Braakman-de Boer van Easyfairs Evenementenhal dacht met alles mee, had goede tips en leuke ideeën. Overdag hebben we ruim 1.300 cliënten en 's avonds meer dan 1.000 medewerkers een onvergetelijk feest mogen bezorgen! Opgewekt ging de zorgorganisatie het jubileum in en tevreden gingen alle gasten naar huis.

Voor het tellen van stembiljetten van verkiezingen voor Provinciale Staten en Waterschappen heeft gemeente Hardenberg gebruik gemaakt van een hal. De inrichting was ruim, licht, overzichtelijk en goed ingedeeld. Het contact met Linda de Boer was prettig, ze dacht mee en had goede tips en ideeen. Alle aanwezigen waren enthousiast over de locatie en organisatie. We komen graag terug!

Sinds lange tijd weer een feest georganiseerd in de evenementenhal Hardenberg. Wat een fijne samenwerking was dat, ik zou willen dat het altijd zo was. Flexibel, meedenkend en niets was teveel tijdens het voortraject. Dan de uitvoering zelf, een mooie avond voor 550 personen, in de gehele zaal de juiste sfeer en zelfs meer dan afgesproken! Professioneel en vriendelijk personeel in de bediening, lekkere gerechten van de chefkok en zijn keukenbrigade, mijn contactpersoon die ook nog even kwam kijken en dat moet ook gezegd worden, een nadenkende partymanager. Kortom, evenementenbureau De Ceremoniemeester komt heel graag terug bij jullie.

In 2021 zijn we met ons evenement overgestapt naar Evenementenhal Hardenberg. De contacten hiervoor verliepen erg positief en er werd goed meegedacht. Omdat we nog middenin de coronabeperkingen zaten moest er het nodige extra geregeld worden, maar ook daarbij alle hulp. Wij voelen ons hier als vereniging erg welkom en inmiddels hebben we ons evenement hier al 3x kunnen organiseren en het is een groot succes.

Top geregeld en een plezierige samenwerking. Overal is een oplossing voor en het wordt geregeld. Dit geeft veel rust.

Previous
Next