Over evenementenhal Hardenberg

De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Meeting & Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien

Bezoekersgemak

Vooraf registreren en het bezoek voorbereiden voor een beurs of evenement was nog nooit zo eenvoudig. Ons doel is om bezoekers een unieke ervaring te bieden en een blik op de toekomst: Beleef de Toekomst. We streven naar ultiem gemak en succes voor iedereen die onze evenementen bezoekt!

Voor de exposant

Een stand boeken en jouw producten en diensten op een aantrekkelijke manier presenteren, prospects en klanten ontmoeten, en succesvol zaken doen tijdens de beurs - het was nog nooit zo 'easy'. Als exposant hoef jij je alleen te richten op jouw beursdoelen. De rest? Wij regelen het voor je!

Externe Partnerschap

Gemak staat voorop wanneer externe partijen ruimtes willen huren voor evenementen. Het ervaren Easyfairs Meeting & Events Team denkt graag met je mee over de eventinvulling en helpt je van A tot Z met de voorbereidingen. Maak je geen zorgen over de organisatie, wij nemen al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Evenementenhal Hardenberg verwelkomt met Onderwijsbeurs Noordoost opnieuw grote beurs

Evenementenhal Hardenberg maakt bekend dat Onderwijsbeurs Noordoost in 2024 in Hardenberg plaatsvindt. Daarmee verhuist het studiekeuze-event van Noordoost-Nederland van Zwolle naar Hardenberg. De laatste editie van Onderwijsbeurs Noordoost in 2023 trok meer dan 18.000 bezoekers. De eerste editie in Hardenberg is op vrijdag 4 en zaterdag 5 oktober. Onderwijsbeurs Noordoost is alweer het vijfde grote

LEES VERDER

Pleun’s Regenboogijsje en Horeca Vakbeurs Hardenberg slaan handen ineen

Op Horeca Vakbeurs Hardenberg krijgt Pleun’s Regenboogijsje een speciale plek op de beursvloer. Pleun’s Regenboogijsje is een ijsje dat aandacht vraagt voor de ziekte van Batten (CLN3). Pleun is een 9-jarig meisje uit Deventer dat lijdt aan deze zeldzame stofwisselingsziekte. Beursorganisator Easyfairs van Horeca Vakbeurs wil graag bijdragen aan het vergroten van de bekendheid van

LEES VERDER

HANOS en Horeca Vakbeurs slaan handen ineen voor intensieve samenwerking

Horeca Vakbeurs maakt bekend dat het een samenwerking aangaat met HANOS. De groothandel en totaalleverancier van de horeca presenteert zich op Horeca Vakbeurs met twee stands, wordt sponsor van de kookwedstrijden en levert de ingrediënten voor Chef’s Place waar verschillende topchefs uit het Oosten van het land in actie komen op 29, 30 en 31

LEES VERDER

Neem contact met ons op

Heb je vragen over het organiseren van een event, over één van onze ruimtes óf kunnen we je ergens anders mee helpen? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Linda de Boer

Head of Meeting & Events

Stuur ons een bericht

Scroll naar top