Foto 1 Pers


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Beurzen gaan weer als vanouds door, alle maatregelen opgeheven

Het kabinet heeft op coronapersconferentie van dinsdag 15 februari 2022 bekend gemaakt dat de meeste maatregelen per 25 februari worden opgeheven. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd. Voor (vak)beurzen betekent dit dat ze weer als vanouds door kunnen gaan. Dus ook zonder coronatoegangsbewijs, mondkapjes en

LEES VERDER

Informatie vaccinatielocatie Evenementenhal Hardenberg

GGD IJsselland heeft Evenementenhal Hardenberg ingezet als één van de vaccinatielocaties in de regio. Om te zorgen dat alle 60-plussers in IJsselland nog vóór het einde van dit jaar hun ‘boosterprik’ kunnen laten, gaat de vaccinatielocatie in o.a. Evenementenhal Hardenberg 7 dagen per week open. Naast deze boosterprikken, die alleen op afspraak worden gezet, kun

LEES VERDER

Evenementenhal en Stichting Alpe d’HuZes verlengen samenwerking

Easyfairs Nederland, het bedrijf dat eigenaar is van Evenementenhal Hardenberg en Gorinchem, heeft de samenwerking met Stichting Alpe d’HuZes met een jaar verlengd. Easyfairs zet onder meer haar Evenementenhal Gorinchem en de passende faciliteiten kosteloos ter beschikking voor de deelnemersdag van Alpe d’HuZes. Ook prijkt het logo van Easyfairs en Evenementenhal op het tenue van

LEES VERDER
Scroll naar top