Foto 1 Pers


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Evenementenhal Hardenberg is vanaf 8 februari 2021 ook vaccinatielocatie

GGD IJsselland opent voor het vaccineren tegen corona een tweede locatie in de regio, namelijk in Evenementenhal Hardenberg. Vanaf maandag 8 februari gaat de GGD hier vaccineren. De locatie wordt goed toegankelijk gemaakt voor een brede doelgroep, waaronder ouderen. Maarten Offinga, burgemeester van Hardenberg: “Ook in Hardenberg stropen we onze mouwen op. Ik ben blij

LEES VERDER

Vogelmarkt Vogelweelde verhuist naar Evenementenhal Hardenberg

De tweejaarlijkse vogelmarkt Vogelweelde verhuist naar Evenementenhal Hardenberg. De eerste editie in Hardenberg is op zaterdag 27 maart 2021, de tweede editie is op zaterdag 16 oktober 2021. Vogelweelde kent een rijke historie dat al dateert uit de jaren’50 toen de eerste markt werd gehouden in Meppel. Sinds 2016 was Expo Assen de thuisbasis van

LEES VERDER

Update coronavirus: woensdag 18 november 2020

In de persconferentie van dinsdag 17 november j.l. heeft de overheid bekend gemaakt dat zij de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown opheffen. Dat betekent dat wij vanaf donderdag 19 november weer open mogen, omdat wij een zogeheten doorstroomlocatie zijn. Ook beurzen en congressen zijn vanaf donderdag 19 november weer toegestaan. Om jullie zoveel mogelijk

LEES VERDER
Scroll naar top