SP-0146


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

 

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Meeting & Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Meeting & Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

RECREATIE VAKBEURS: DÉ TOONAANGEVENDE VAKBEURS VOOR DE RECREATIESECTOR

Recreatie Vakbeurs staat weer voor de deur en belooft groter dan ooit te worden. Op 14, 15 en 16 november 2023 verzamelen meer dan 8.500 professionals uit de recreatiebranche zich weer in Evenementenhal Hardenberg voor de jaarlijkse vakbeurs voor de sector. Recreatie Vakbeurs is de meest complete en veelzijdige vakbeurs voor de recreatiesector in Nederland.

LEES VERDER

Camperbeurs Hardenberg klaar voor allergrootste editie ooit

De komende editie van Camperbeurs Hardenberg op 22, 23 en 24 september is compleet volgeboekt. Dat betekent meer dan 19.000 vierkante meter aan beursvloer verdeeld over alle zeven beurshallen van Evenementenhal Hardenberg. “Dit wordt de allergrootste editie ooit van Camperbeurs Hardenberg in ons 15-jarig bestaan. Wij kunnen niet wachten om onze deuren te openen, want

LEES VERDER

Een groter en completer aanbod op Installatie Vakdagen 2023

De zomer is bijna voorbij en het is alweer tijd voor de aftrap van het installatieseizoen: Installatie Vakdagen. Op 12, 13 & 14 september zal Evenementenhal Hardenberg voor de 24e keer het podium zijn voor maar liefst 176 aanbieders binnen de (w-)installatiesector. “Niemand wilde dit jaar het feestje in Hardenberg missen, het belooft een groots samenkomen

LEES VERDER
Scroll naar top