Foto 1 Pers


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Samenwerking voor maandelijks muziekfeest in Evenementenhal Hardenberg

Den Herdenbergher, Brasserie de Markt en DPL Licht en Geluid gaan samenwerken met Easyfairs (eigenaar van Evenementenhal Hardenberg) om op verantwoorde manier weer muziekevenementen te organiseren. “Waar we voor Covid-19 nog veel leuke muziekactiviteiten organiseerden in onze Hardenbergse uitgaansgelegenheden, hebben we vandaag de dag meer ruimte nodig om een evenement op verantwoorde wijze te mogen

LEES VERDER

Na 1,5 jaar weer beurzen in Evenementenhal Hardenberg

In Evenementenhal Hardenberg worden vanaf begin september weer de eerste beurzen gehouden sinds 1,5 jaar tijd. Beurzen zijn nu weer toegestaan, omdat Evenementenhal Hardenberg een zogeheten doorstroomlocatie is. De eerste beurs is Dutch Poultry Expo op 8 en 9 september, een vakbeurs voor de pluimveesector. De eerste consumentenbeurs is Camperbeurs op 24, 25 en 26

LEES VERDER

Easyfairs Nederland kiest voor Randstad Groep Nederland als nieuwe uitzendpartner

Randstad Groep Nederland is de nieuwe uitzendpartner van beursorganisator Easyfairs Nederland. Jaarlijks organiseert Easyfairs meer dan 60 beurzen en evenementen in Nederland, waarvan het merendeel op haar eigen locaties in Evenementenhal Gorinchem en Evenementenhal Hardenberg. Voor deze events maakt Easyfairs Nederland naast haar eigen vaste medewerkers ook gebruik van honderden uitzendkrachten ter versterking van haar

LEES VERDER
Scroll naar top