Foto 1 Pers


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Evenementenhal Hardenberg en Speedcovid Test richten samen sneltestlocatie in voor bedrijven, scholen en instanties

Evenementenhal Hardenberg werkt vanaf maandag 26 april samen met Speedcovid Test in het sneltesten van onder andere alle organisaties met een Kamer van Koophandel-inschrijving, waaronder ook zzp’ers, eenmanszaken, vof’s en overige instanties. Onlangs heeft het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) een subsidie van €450 miljoen beschikbaar gesteld om alle organisaties met een KvK-inschrijving

LEES VERDER
Huis & Woon Beurs

Nieuwe consumentenbeurs in Hardenberg: Huis & Woon Beurs

Beursorganisator Easyfairs lanceert een gloednieuwe consumentenbeurs: Huis & Woon Beurs in Evenementenhal Hardenberg. Deze driedaagse beurs richt zich op mensen die op zoek zijn naar inspiratie op het gebied van bouwen, verbouwen en inrichten van hun eigen woning. Het beursconcept van Huis & Woon Beurs is gebaseerd op de succesformule van BIS (Bouw- & Interieursalon)

LEES VERDER

Evenementenhal Hardenberg ingezet voor scholieren van Greijdanus Hardenberg en Vechtdal College Hardenberg

De examenleerlingen van het Vechtdal College Hardenberg maken hun centrale schoolexamens in Evenementenhal Hardenberg. Daarnaast maken scholieren van het Greijdanus Hardenberg vanaf aanstaande donderdag hun toetsweek in de Hardenbergse Evenementenhal. Het Vechtdal College Hardenberg en Greijdanus Hardenberg volgen daarmee het advies van de VO-raad om extra ruimten te huren voor coronaproof onderwijs op anderhalve meter.

LEES VERDER
Scroll naar top