SP-0146


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Meer dan 10.000 bezoekers op Camperbeurs Hardenberg

De dertiende editie van Camperbeurs in Evenementenhal Hardenberg heeft op 23, 24 en 25 september een recordaantal bezoekers getrokken. Maar liefst 10.404 bezoekers kwamen op deze driedaagse beurs af, die ook al een recordaantal deelnemers telde van 100. “Wij kunnen ons geluk niet op. Het waren drie fantastische dagen, waarbij onze verwachtingen ruimschoots zijn overtroffen.

LEES VERDER

Grootste editie ooit van Camperbeurs Hardenberg met 100 deelnemers

Al bijna 15 jaar vormt Camperbeurs in Evenementenhal Hardenberg de afsluiting van de zomerperiode. Dat het camperleven steeds populairder wordt, is ook terug te zien op deze beurs. Waar vorig jaar nog 75 exposanten zich presenteerden, is dat aantal nu gestegen naar 100. Nooit eerder namen zoveel exposanten deel aan Camperbeurs Hardenberg. Camperbeurs in Evenementenhal

LEES VERDER

Erben Wennemars en Lodewijk Hoekstra komen naar Huis & Woon Beurs

De nieuwe (ver)bouwbeurs Huis & Woon Beurs in Evenementenhal Hardenberg verwelkomt vier prominente sprekers die hun ervaringen op het gebied van duurzaam wonen en tuinieren, interieur en financiering delen met bezoekers. Het gaat om schaatser Erben Wennemars, tv-tuinman Lodewijk Hoekstra, interieurinfluencer Judith Doppenberg van HUIZEDOP en Jochem Essink namens Rabobank. Deze vier sprekers komen allemaal

LEES VERDER
Scroll naar top