Over evenementenhal Hardenberg

De ruim opgezette beurshallen van Evenementenhal Hardenberg staan bekend om hun veelzijdigheid en sfeervolle uitstraling. Of je nu een beurs, concert, evenement, congres of groots bedrijfsfeest organiseert, hier kan het allemaal.

Met maar liefst 25.000 m² aan expositieruimte biedt Hardenberg eindeloze mogelijkheden. Ons ervaren Meeting & Events Team begeleidt je graag bij elk detail van je evenement. Bovendien zorgt onze eigen technische dienst ervoor dat de hallen volledig worden uitgerust met alle benodigde technische voorzieningen. Zo hoef jij je nergens zorgen over te maken en kun je je volledig richten op jouw event!

Bezoekersgemak

Registreren en je bezoek voorbereiden voor een beurs of evenement is bij ons eenvoudiger dan ooit. We streven ernaar om elke bezoeker een unieke ervaring te bieden en een inspirerende blik op wat de toekomst te bieden heeft. Met ons motto Visit the Future maken we van elk evenement een waardevolle ervaring.

Voor de exposant

Een stand boeken en jouw producten en diensten op een aantrekkelijke manier presenteren, prospects en klanten ontmoeten, en succesvol zaken doen tijdens de beurs - het was nog nooit zo 'easy'. Als exposant hoef jij je alleen te richten op jouw beursdoelen. De rest? Wij regelen het voor je!

Externe Partnerschap

Bij ons draait alles om gemak, ook voor externe partijen die onze ruimtes willen huren voor hun evenementen. Het ervaren Easyfairs Meeting & Events Team staat klaar om samen met jou een inspirerend event te realiseren. Van concept tot uitvoering : wij ondersteunen je bij iedere stap en nemen de organisatie volledig uit handen. Jouw event, onze zorg!

Werken bij Easyfairs

Vakbeurzen en evenementen met impact, dat is waar het ervaren Easyfairs team in Evenementenhal Hardenberg voor staat. Als één van de top 20 beurs- en evenementenorganisaties wereldwijd bieden we maatwerk in elke vorm: van complete beursorganisatie tot flexibele vierkante meters.

Dat doen we natuurlijk niet alleen!   We zijn voortdurend op zoek naar gedreven talent dat ons team komt versterken en samen meebouwt aan de evenementen van morgen

Klaar voor een uitdagende carrière in de evenementenbranche?

 

Laatste nieuws

Voorbereidingen feestavonden Ter Steege Ballonfestival begonnen!

Het jaarlijkse Ter Steege Ballonfestival in Hardenberg is weer terug! Van woensdag 25 juni tot en met zaterdag 28 juni 2025 organiseert Evenementenhal Hardenberg vier avonden vol muziek, gezelligheid en spektakel in de grote feesttent. Deze feestavonden vormen de perfecte aanvulling op het kleurrijke festival en bieden volop entertainment voor jong en oud. De Voute

LEES VERDER

Springkussenfestival keert terug naar Evenementenhal Hardenberg

Goed nieuws voor alle springliefhebbers! Het Springkussenfestival keert deze voorjaarsvakantie terug naar Evenementenhal Hardenberg. Na het succes van vorig jaar kunnen kinderen opnieuw een dag vol plezier beleven op een grote verzameling springkussens en stormbanen. Naast een groot aantal springkussens zijn er dit jaar ook een mini-disco, een voetbalveldje en diverse spelletjes om het plezier

LEES VERDER

Neem contact met ons op

Heb je vragen over het organiseren van een event, over één van onze ruimtes óf kunnen we je ergens anders mee helpen? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Linda de Boer

Head of Meeting & Events

Stuur ons een bericht

Scroll naar top