Foto 1 Pers


De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Guest Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Hardenberg? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Hardenberg denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Easyfairs en SGS sluiten partnership: “elk bezoek is een veilig bezoek”

Brussel, 16 juli 2020: Internationale evenementenorganisator en uitbater van expohallen Easyfairs kondigde vandaag een samenwerking aan met SGS, de wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Op die manier wil het zijn engagement kracht bijzetten om de gezondheid en het welzijn van zowel bezoekers als exposanten, maar ook van de eigen medewerkers, …

Easyfairs en SGS sluiten partnership: “elk bezoek is een veilig bezoek” Lees verder »

Evenementenhal Hardenberg krijgt ook groen licht vanuit overheid voor meer bezoekers bijeenkomsten

Evenementenhal Hardenberg kan vanaf 1 juli weer meer bezoekers verwelkomen tijdens bijeenkomsten. Dat werd gisteren duidelijk tijdens de persconferentie van de Nederlandse overheid waar verdere versoepelingen van de coronamaatregelen werden aangekondigd. In deze persconferentie werd bekend dat zolang mensen onderling anderhalve meter afstand kunnen houden, er geen maximum aantal bezoekers meer geldt voor bijeenkomsten. Evenementenhal …

Evenementenhal Hardenberg krijgt ook groen licht vanuit overheid voor meer bezoekers bijeenkomsten Lees verder »

Premier Rutte: mogen de vakbeurzen weer open?

Update 9 juni 2020, 09.00 uur: Vandaag vragen wij – als aanjagers van de economie – op landelijke schaal aandacht voor de heropening van vakbeurzen in Nederland. Dit doen wij onder meer door twee paginagrote advertenties in het Financieel Dagblad en de Telegraaf, waarin wij de aandacht vragen van premier Rutte met de vraag: mogen …

Premier Rutte: mogen de vakbeurzen weer open? Lees verder »

Evenementenhal Hardenberg heropent locatie voor vergaderingen, scholen en trainingen

Evenementenhal Hardenberg heropent vanaf 1 juni haar locatie. Dat is het moment dat maximaal 30 mensen weer bij elkaar mogen komen op 1,5 meter afstand. Dit wordt op 1 juli naar alle waarschijnlijkheid uitgebreid naar maximaal 100 personen. Daarom zijn alle vergaderzalen en congresruimten in Evenementenhal Hardenberg volgens deze 1,5 meter-afstand ingericht. Hierdoor is het …

Evenementenhal Hardenberg heropent locatie voor vergaderingen, scholen en trainingen Lees verder »

Scroll naar top