Vier de jaarafsluiting met ons!
Richting de kerstperiode is het tijd om een gezellig moment te organiseren voor uw collega’s. Uw waardering te tonen, kerstpakketten uit te delen en op een mooi jaar terugblikken. Wist u al dat dit in meerdere vormen mogelijk is bij Evenementenhal Hardenberg? Of het nu gaat om een grote of kleine bijeenkomst, een borrel of kerstpakkettenmarkt. Wij helpen u graag!

Kerstborrel / feest
Sluit het jaar spetterend af met uw collega’s. Bij ons kunnen jullie terecht voor een volledig verzorgde kerstborrel of een sfeervol kerstfeest. Van catering tot entertainment, wij kunnen het allemaal voor u verzorgen. Wilt u een mooi ingerichte plek voor het uitdelen van kerstpakketten of een klein podium voor een mooi dankwoord uit te kunnen aan uw collega's, wij denken graag met u mee over de invulling van uw kerstevent. We hebben verschillende zalen voor groot of klein gezelschap voor u en al uw gasten!
Kerstpakketten markt
Wordt het bedenken van een origineel kerstpakket ieder jaar moeilijker? Organiseer dan een kerstpakkettenmarkt. Wat houdt het in: in de Evenementenhal kunnen meerdere aanbieders van leuke kerstgeschenken aanwezig zijn, uw personeel krijgt bonnen van een bepaalde waarde en zij kunnen vervolgens zelf hun kerstpakket uitzoeken! Wij kunnen deze bedrijven voor u zoeken, maar u uiteraard ook zelf. Wij zorgen ervoor dat het feestelijk versierd is en kunnen u ook voorzien van een hapje & drankje.
Kerstdiner
Trakteer uw collega’s op een heerlijk kerstdiner. Dan nodigen wij u uit in één van onze sfeervol aangeklede zalen. Onze chef-kok zal een heerlijk menu voor u en uw collega’s samenstellen, geheel aangepast naar uw wensen. Van lopend buffet tot vijf gangen diner. De catering, aankleding en zelfs entertainment kunnen wij voor u uit handen nemen. Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden.
Kerstviering in de Tuinlounge
Vier uw kerstevent op een unieke locatie en houd het in onze sfeervolle Tuinlounge. Voor de gelegenheid hebben we deze helemaal getransformeerd tot een warme en sfeervolle buitenruimte volledig in kerstsfeer. Stelt u zich eens voor gezellige zitjes met warme schapenvachtjes en sfeervolle verlichting als decor voor een gezellige kerstborrel samen met al uw collega's. Geniet van heerlijke glühwein en smaakvolle borrelhapjes en hef met elkaar het glas op alle successen van het afgelopen jaar. Neem contact met ons op en wij denken graag met u mee over de invulling van uw kerstevent in onze Tuinlounge!
Neem contact met ons op!
“Met persoonlijke aandacht en brede organisatiekennis zorgen wij dat uw event een groot succes wordt.”
Wij hebben inmiddels 3 edities van Crea Weekend Hardenberg mogen organiseren in de Evenementenhal Hardenberg. Ik sta iedere keer weer versteld van de servicegerichtheid van het hele team, geen vraag is teveel. We doen het samen, zo voelt het echt!
Het is een feestje om de beurs te houden. Gelukkig mogen we bijna weer want editie nummer 4 komt eraan.

Was super geregeld & de lunch was heerlijk! Dank voor de goede zorgen.

Het was fijn voor elkaar! Nogmaals dank voor jouw goede begeleiding en service tijdens de organisatie van deze bijeenkomst.

De dealerbijeenkomst was erg goed verlopen en verzorgd. Bedankt voor de goede zorgen!
Tobroco
Het was een knalfuif het 25 jarig jubileumfeest van de Baalderborg groep! Annelies Nijkamp heeft er geen minuut stress van gehad, want Linda Braakman-de Boer van Easyfairs Evenementenhal dacht met alles mee, had goede tips en leuke ideeën. Overdag hebben we ruim 1.300 cliënten en 's avonds meer dan 1.000 medewerkers een onvergetelijk feest mogen bezorgen! Opgewekt ging de zorgorganisatie het jubileum in en tevreden gingen alle gasten naar huis.

Voor het tellen van stembiljetten van verkiezingen voor Provinciale Staten en Waterschappen heeft gemeente Hardenberg gebruik gemaakt van een hal. De inrichting was ruim, licht, overzichtelijk en goed ingedeeld. Het contact met Linda de Boer was prettig, ze dacht mee en had goede tips en ideeen. Alle aanwezigen waren enthousiast over de locatie en organisatie. We komen graag terug!

Sinds lange tijd weer een feest georganiseerd in de evenementenhal Hardenberg. Wat een fijne samenwerking was dat, ik zou willen dat het altijd zo was. Flexibel, meedenkend en niets was teveel tijdens het voortraject. Dan de uitvoering zelf, een mooie avond voor 550 personen, in de gehele zaal de juiste sfeer en zelfs meer dan afgesproken! Professioneel en vriendelijk personeel in de bediening, lekkere gerechten van de chefkok en zijn keukenbrigade, mijn contactpersoon die ook nog even kwam kijken en dat moet ook gezegd worden, een nadenkende partymanager. Kortom, evenementenbureau De Ceremoniemeester komt heel graag terug bij jullie.

In 2021 zijn we met ons evenement overgestapt naar Evenementenhal Hardenberg. De contacten hiervoor verliepen erg positief en er werd goed meegedacht. Omdat we nog middenin de coronabeperkingen zaten moest er het nodige extra geregeld worden, maar ook daarbij alle hulp. Wij voelen ons hier als vereniging erg welkom en inmiddels hebben we ons evenement hier al 3x kunnen organiseren en het is een groot succes.

Top geregeld en een plezierige samenwerking. Overal is een oplossing voor en het wordt geregeld. Dit geeft veel rust.

Previous
Next