Ontdek de oneindige mogelijkheden van Evenementenhal Hardenberg

Evenementenhal Hardenberg is de perfecte locatie voor allerlei events. Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk.
De hallen en zalen verschillen in grootte en bieden je de ruimte om jouw evenement te laten groeien.

Bekijk hieronder wat we voor jouw event kunnen betekenen!

Previous slide
Next slide

Mogelijkheden bij Evenementenhal Hardenberg

Bedrijfsevent

Of je nu een jubileumfeest van jouw bedrijf, de lancering van een nieuw product of een prikkelende kick-off wil organiseren, Evenementenhal Hardenberg is dé ideale locatie voor het organiseren van allerlei bedrijfsevents. Met een grote diversiteit aan mooie en sfeervolle ruimtes kunnen we jouw evenement volledig naar jouw wensen en behoeftes laten plaatsvinden.
Jasper vd Zwan Fotografie HQ Kick-Off Easyfairs 2023-67

Beurs

De multifunctionele hallen van Evenementenhal Hardenberg zijn zeer geschikt voor de meest uiteenlopende beurzen. Met meer dan 500 beurzen die hebben plaatsgevonden in Evenementenhal Hardenberg hebben we meer dan genoeg ervaring om je goed te helpen bij de organisatie.
Seijbel-Photography-2073-1

Congres

Jouw gasten laten samenkomen op een centrale locatie in Noordoost-Nederland? Evenementenhal Hardenberg faciliteert graag jouw congres! 

20230511-EASYFAIRS-MAAKINDUSTRIE-EXPO-LR-113

Muziekfeest

Met jouw muziekfeest kun je in Evenementenhal Hardenberg een grote doelgroep bereiken binnen Noordoost-Nederland. Jaarlijks ontvangen wij al meer dan 10.000 feestgangers op onze eigen events zoals Pump up the 90’s.
341771123_784819433235417_6546653242979658373_n

Ervaringen

Neem contact met ons op

Heb je vragen over het organiseren van een event, over één van onze ruimtes óf kunnen we je ergens anders mee helpen? 

Linda de Boer

Head of Meeting & Events
+31(0)6 21 47 83 34
events.hardenberg@easyfairs.com

Stuur ons een bericht
Scroll naar top