Vergaderen in een dynamische omgeving
Of je nu een kleine bestuursvergadering of een groots seminar plant, behoefte hebt aan ontvangstruimte tijdens een vakbeurs of je sales team wilt klaarstomen voorafgaand aan de beurs, in Evenementenhal Hardenberg hebben we tal van vergaderfaciliteiten. Met capaciteit voor zowel kleine als grote gezelschappen.
De ruimtes zijn voorzien van strakke inrichting, gratis wifi, led schermen en technische ondersteuning en dit maakt ze uiterst veelzijdig en flexibel.
Flexibele indeling
Één contactpersoon
Parkeer-gelegenheid
Catering-mogelijkheden
Geschikte ruimtes voor jouw vergadering
Zaal 1
Deze zaal is een sfeervolle ruimte voor jouw grote vergadering. Met eigen entree komen gasten in stijl binnen.
Zaal 2
Modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Gemakkelijk te combineren met de zaal 3 en een eigen entree.
Zaal 3
Grenzend aan zaal 2 en daardoor gemakkelijk uit te breiden. Vlak bij hallen 3 & 4 en perfect ter uitbreiding van uw event.
Klepperzaal
Geschikt voor grote bijeenkomsten, seminars of congressen. De compleet vernieuwde zaal is voorzien van de nieuwste audiovisuele technieken.
Ervaringen
Benieuwd naar de andere mogelijkheden?
Muziekevent
Neem contact met ons op
Linda de Boer
Head of Meeting & Events
+31(0)6 21 47 83 34
events.hardenberg@easyfairs.com