Over evenementenhal Hardenberg

De ruim opgezette beurshallen in Evenementenhal Hardenberg worden geroemd vanwege hun veelzijdigheid en sfeervolle ambiance. De hallen zijn geschikt voor zowel beurzen, concerten, evenementen, congressen of voor een groot bedrijfsfeest.

Met maar liefst 25.000 m2 aan expositieruimte, is in Hardenberg werkelijk alles mogelijk. En dat alles onder de deskundige en professionele begeleiding van ons Meeting & Events Team. We staan voor u klaar om ieder evenement tot in de puntjes te begeleiden. Ervaar het gemak van onze eigen technische dienst die de beurshallen van alle technische faciliteiten kan voorzien

Bezoekersgemak

Vooraf registreren en het bezoek voorbereiden voor een beurs of evenement was nog nooit zo eenvoudig. Ons doel is om bezoekers een unieke ervaring te bieden en een blik op de toekomst: Beleef de Toekomst. We streven naar ultiem gemak en succes voor iedereen die onze evenementen bezoekt!

Voor de exposant

Een stand boeken en jouw producten en diensten op een aantrekkelijke manier presenteren, prospects en klanten ontmoeten, en succesvol zaken doen tijdens de beurs - het was nog nooit zo 'easy'. Als exposant hoef jij je alleen te richten op jouw beursdoelen. De rest? Wij regelen het voor je!

Externe Partnerschap

Gemak staat voorop wanneer externe partijen ruimtes willen huren voor evenementen. Het ervaren Easyfairs Meeting & Events Team denkt graag met je mee over de eventinvulling en helpt je van A tot Z met de voorbereidingen. Maak je geen zorgen over de organisatie, wij nemen al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Hardenberg worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Evenementenhal Hardenberg bereidt zich voor op het Ballonfestival

Van donderdag 27 juni tot en met zaterdag 29 juni 2024 is het tijd voor het jaarlijkse hoogtepunt in Hardenberg: het Ter Steege Ballonfestival! Dit festival, dat een begrip is geworden in de regio, biedt drie dagen lang een spectaculaire mix van ballonvaarten, de Drakenbootrace en een geweldig muziekprogramma in de grote feesttent. Elke dag,

LEES VERDER

Evenementenhal Hardenberg presenteert: het Springkussenfestival!

Voor het eerst zal Evenementenhal Hardenberg haar beurshal omtoveren tot een spectaculair Springkussenfestival, zo verkondigt Linda de Boer van Evenementenhal Hardenberg. Op 10, 11 en 12 mei 2024 wordt de hal omgetoverd tot een waar springparadijs. Met meer dan 15 diverse springkussens en stormbanen in uiteenlopende thema’s, belooft dit evenement een onvergetelijke ervaring te worden.

LEES VERDER

Pump up the 90’s viert 30ste editie met grote artiesten

Het muziekfestival Pump up the 90’s in Evenementenhal Hardenberg viert op zaterdag 20 april zijn 30ste editie. De organisatie pakt voor deze jubileumeditie groots uit met in totaal acht artiesten verdeeld over twee podia: Main Stage en Duikboot Area. Onder meer Charly Lownoise, T-Spoon, Critical Mass, DJ Potato en DJ Zany komen naar Hardenberg.  ‘Ja,

LEES VERDER

Neem contact met ons op

Heb je vragen over het organiseren van een event, over één van onze ruimtes óf kunnen we je ergens anders mee helpen? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Linda de Boer

Head of Meeting & Events

Stuur ons een bericht

Scroll naar top